2020(e)ko martxoaren 31(a), asteartea

Kaixo lagunak, zer moduz zaudete?
Denak ondo egotea espero dut.
Faltan botatzen zaituztet eta laister berriro elkarrekin egotea espero dut.

Nire gaurko eguna horrela izan da...

Gaur goizean esnatu eta gero gosaltzera joan naiz. Ondoren  etxeko lanak
egin ditut. Etxekolanak bukatu ditudanean arrainak neurtzen eta kotxeak parkinetik ateratzen ibili naiz, oso dibertigarriak iruditu zaizkit jokuak.

Bazkaltzeko ordua iritxi zait, lasaΓ±a zegoen, mmmmm ze goxoa.
Bazkaldu eta gero marrazki batzuk margotzen egon naiz.

Asteartetan, ingeleseko akademiara joatea tokatzen zait eta gaurkoan online egin dugu klasea. Dibertigarria izan da, zeren ikastolako lagun batzuk ikusteko aukera izan dut, Ane, Ines, Danel eta Anderrekin egin dut klasea.

Orain afaldu baino lehen, blogean idazteko aprobetxatu dut.
Afaldu ondoren, telebista pixka bat ikusi eta ohera joanjo naiz, egun bat gehiago etxean baino bat gutxiago!!!Animo lagunak gutxiago falta da, denon artean lortuko dugu. 😘😘😘

Maddi

Hau da margotu dudan marrazki bat.😻

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina